V petek, 10. 5. 2024, smo četrtošolci podružnične šole Št. Jurij imeli naravoslovni dan. Spoznavali smo živali na travniku, v mlaki ter se učili določati živalske vrste s pomočjo določevalnih ključev. Učili smo se o različnih vrstah dreves in pomembnosti vsake vrste živali. Naravoslovni dan je bil za učence še posebej zanimiv, saj smo se namesto v učilnici, učili na prostem.
Gaja Viršek
Ker smo se ravno v tem času učili pisati novico, smo jih zapisali še nekaj.
V petek, 10. 5. 2024, so četrtošolci imeli naravoslovni dan. Imeli so šest dejavnosti. Prišla sta tudi dva študenta, Gea in Lan. Na delavnici v gozdu je Gea pokazala herbarij, ki ga je izdelal Lan. Namen naravoslovnega dneva je bil, da se četrtošolci naučijo nekaj o žuželkah in prehranjevalnem spletu.
Ela Zobec
10. 5. 2024 smo se učenci četrtega razreda udeležili naravoslovnega dneva. Dan smo pričeli z reševanjem učnega lista. Po tem smo se razdelili v tri skupine. Pri prvi postaji smo se učili razvrščati živali z določevalnimi ključi. Ko smo končali, smo odšli na travnik, kjer smo se učili o travniku in živalih, ki živijo na njem. Sledila je malica. Ko smo pojedli, smo odšli k potoku, kjer smo se učili o bitjih, ki živijo v vodi. Nato smo se razdelili v dve skupini. Najprej smo odšli v gozd, kjer smo spoznali herbarij. Sledila je še zadnja delavnica, pri kateri smo se učili o prehranjevalnem spletu. Preživeli smo lepo dopoldne in se učili veliko novega.
Živa Virant
Prispevek pripravile: učenke 4. b J
Fotografirali: razredničarki
Oznake: 4. razred, naravoslovni dan, PŠ Št. Jurij