Ta vikend, 15. 11. in 16. 11. 2019, smo se z nahrbtniki in spalnimi vrečami odpravili na Kopanj. Tam so nas čakale številne delavnice.

V petek so se nekateri učenci spoznali z improvizacijo in začetki igralstva, kjer so se izražali tako govorno kot gibalno. Drugi so se učili pripovedovati zgodbe na kar najbolj doživet način, s katerim pritegneš pozornost vseh poslušalcev. Učenci, ki so si izbrali tretjo delavnico, pa so poskrbeli za večerni posladek. Pripravili so čokoladne ježke in pa čokoladni mousse s penicami za vse udeležence tabora.

Na obisk sta prišla tudi starša učencev z nadvse zanimivo predstavitvijo bradatih agam. Tam smo spoznali veliko novega o plazilcih in se pobližje spoznali z njihovima hišnima ljubljenčkoma Azari in Mušu.

Sledil je večer miselnih iger. Učenci so imeli po učilnicah razporejene različne družabne igre, katere so nato poljubno izvajali, menjali skupine, se spomnili že igranih iger in se naučili novih. Pred spanjem so pripovedovalci predstavili delček zgodovine kuhanja, vmes pa smo se malo posladkali.

Za spanje smo po telovadnici razgrnili blazine in razvili spalne vreče. Učiteljica Nataša nas je z zanimivo zgodbo pospremila v spanec. Po razburljivem popoldnevu je seveda prijal.

V soboto je sledil kup novih dejavnosti. Prvi učenci so začeli s programiranjem. Spoznali so prvine programiranja v programskem  jeziku C in osnovne ukaze glede izpisa in vnosa teh operacij med spremenljivkami.

Drugi so ustvarili kar svojo računalniško igrico s pomočjo programa GameMaker 8. Spoznali so, da je sploh ni tako enostavno narediti, kot je usesti se za računalnik in začeti igrati drugo igro. Posamezne elemente so sestavljali glede na svoje interese.

Tretji učenci pa so obravnavali jajčkologijo. Preizkušali so sposobnosti in trdnost jajc na različne načine in delali zanimive poskuse. Seveda je vsakemu znanstveniku kak poskus spodletel, kar se je zgodilo tudi tu. Eno od treh jajc je popustilo po težo 52 kozarčkov vode in tako je jedilnica veselo zaplavala.

Kasneje je skupina učencev raziskovala naravne vodotoke na Kopanju. Ustavili so se pri potoku in izvedli številne meritve, s katerimi so preverili pH in trdoto vode, hitrost pretoka in pa temperaturo vode. Hkrati so opazovali rastline in živali na Kopanju.

Sledila je joga. Tempo dneva se je umiril. Učenci so za uro in pol odmislili vse razburljive dogodke tabora in vso pozornost preusmerili na pravilno dihanje in gibanje.

Za konec smo se razdelili po enotah. Skupaj smo strnili naše misli, doživljanje in dogodke in pripravili plakat za vsako enoto. S tem smo se tudi poslovili in odšli domov.

Prispevek pripravila: Sara Kurbus

Fotografirali: učiteljice Sara Kurbus, Nataša Zidar, Mateja Skender Žužek

 

Oznake: , , , , , , , ,