V okviru Nacionalnega meseca skupnega branja smo na PŠ Žalna izvajali aktivnosti povezane s spodbujanjem branja in krepitvijo bralne pismenosti.

Učitelji smo učence spodbujali k branju umetnostnih in neumetnostnih besedil, branju knjig za domače branje in bralno značko, obiskovanju šolske knjižnice in prinašanju knjig v šolo po svojem izboru. Učenci so radi glasno prebirali zgodbe ali pravljice svojim sošolcem v paru, v manjših skupinah ali pred celotnim razredom. Ob pravljicah so razmišljali o pravljičnih prvinah, po prebranih zgodbah so iskali sporočilo zgodbe, nekaterim je uspelo sestaviti svojo lastno pravljico ali pesmico, drugi so pisali nadaljevanje zgodb in tretji so likovno poustvarjali prebrano.

Prebrane knjige, zgodbe, pravljice in pesmi smo v posameznem oddelku vsakodnevno beležili na razredni knjigi. Z učenci smo ugotovili, da s prebiranjem knjig še kako rastemo v znanju. Skozi celo šolsko leto bomo nadaljevali z bralnimi aktivnostmi in spodbujanjem pozitivnega odnosa do branja in knjig.

Prispevek in fotografije: učiteljica Ana Potokar Blatnik

 

Oznake: , ,